Potwierdzanie tożsamości
Potwierdzenie tożsamości można uzyskać w Punkcie Rejestracji CERTUM PCC lub w Punkcie Potwierdzania Tożsamości przy ul. Kiełbaśniczej 24 lok. 404 we Wrocławiu od poniedziałku do piatku w godzinach 9-17. Wymagane jest wcześniejsze umówienie terminu postępowania.
Przebieg postępowania
-
Wnioskodawca powinien pojawić się osobiście z wydrukowanym kompletem dokumentów uzyskanych po wykonaniu aktywacji karty na stronie CERTUM.pl. Prosimy o wcześniejsze umówienie możliwego terminu realizacji, celem usprawnienia obsługi, tel: 605-242-456.
-
Umowa z Subskrybentem – wydrukowana 2x
-
Załącznik nr 1 do umowy – wydrukowany 2x
-
Oświadczenie o potwierdzeniu tożsamości Subskrybenta – wydrukowane 1x
-
-
Dokumenty muszą zostać podpisane w obecności uprawnionego operatora PPT.
-
Wnioskodawca jest zobowiązany do okazania dowodu tożsamości podanego podczas procesu aktywacji.
-
Dokument musi być ważny i w postaci oryginalnej (nie potwierdzamy tożsamości na podstawie skanów / zdjęć / ksero kopii etc.)
-
Podczas postępowania weryfikujemy tożsamość na podstawie dokumentu tożsamości oraz potwierdzamy złożenie podpisu na dokumentach w obecności operatora. Nie sprawdzamy dokumentu pod kątem merytorycznym.
Warunki finansowe
Koszt potwierdzenia tożsamości = 97 zł netto (119,31 zł brutto) / pierwszy wnioskodawca, drugi wnioskodawca i stali klienci 69 zł netto (84,87 zł brutto)
W postępowaniach realizowanych samodzielnie przez klienta (w których podczas aktywacji nie został podany nasz numer partnera PP/1515/0000) nie możemy dokonywać wysyłek kurierskich.
Wysyłka kurierska dokumentów do Certum (Asseco Data Systems dawniej Unizeto) w imieniu klienta przez PPT po potwierdzeniu tożsamości 18 zł netto (22.14 zł brutto).
W przypadku posiadania przez wnioskodawcę niekompletnego zestawu dokumentów ewentualnie jeśli dokumenty są podpisane bez obecności Operatora PPT, ponowny wydruk zestawu dokumentów w PPT – kosztuje: 25 zł netto (30,75 zł brutto).
Uwaga w przypadku stwierdzenia błędów krytycznych w dokumencie, pobierana jest opłata 48 zł netto (59,04 zł brutto). Następnie po dokonaniu poprawek przez klienta (ponowna samodzielna aktywacja) i możliwości przeprowadzenia procedury do końca (z wypełnieniem Oświadczenia) pobierana jest opłata 69 zł netto (84,87 zł brutto).
Możliwe jest ponowne wykonanie aktywacji przez naszego specjalistę. W takiej sytuacji pobierana jest jedna opłata aktywacyjna w wysokości 199 zł netto (zawiera potwierdzenie tozsamości). W przypadku postępowania Paper Less specjalna cena na postępowanie ekspresowe (wydanie do 24 h.) – dodatkowo tylko 199 zł netto.
Bezpłatne potwierdzenie tożsamości
-
ul. Królowej Korony Polskiej 21, 70-486 Szczecin
-
ul. Kurpińskiego 9, 85-950 Bydgoszcz
-
ul. Narutowicza 136, 90-146 Łódź