Wsparcie

Zdalna instalacja oprogramowania, wsparcie w zakresie oprogramowania (dla klientów Usług Premium bez dodatkowych opłat) są realizowane za pomocą oprogramowania TeamViewer. Pobierz

Oprogramowanie umożliwia  dostęp wyłącznie pod nadzorem klienta, w czasie gdy uruchomiona jest aplikacja – klient zdalnego dostępu TemaViewer. Aplikacja nie jest instalowana na stałe – uruchamia ją wyłącznie klient na wyraźne żądanie przez sesją zdalna pojawia się zapytanie o zgodę. Więcej informacji na temat bezpieczeństwa oprogramowania TeamViewer na stronie producenta.

Usługi podstawowe zdalnego wsparcia dotyczą:

  • Instalacja lub aktualizacja oprogramowania niezbędnego do obsługi deklaracji ZUS (płatnik) lub US (eDeklaracje), etc … konfiguracja, uruchomienie.
  • Instalacja certyfikatu na kartę
  • Szkolenia / Asysty. Więcej w dziale Szkolenia

Wsparcie dla klientów usług Premium  PPT

  • Awaryjne interwencje serwisowe w przypadku problemów z certyfikatami kwalifikowanymi (TurboEkspres – poza kolejnością)
  • Gwarantowany dostęp off-line do elementów infrastruktury PKI oferowanej przez Unizeto (ADS dawniej Unizeto):  czytniki / karty / kody
  • Unieważnianie certyfikatów
  • Płatności na podstawie faktury z terminem
  • Uproszczona procedura uzyskiwania certyfikatów
  • Realizacja zadań w ustalonym terminie / konsultacje – 24h / 365
Do pobrania